Pages

Daisypath Graduation tickers

Daisypath Graduation tickers

Monday, May 2, 2011

bulan baru azam baru...

hu3... bulan ni da jd bulan baru yg mane tiap bulan pn mmg blaku n setiap taun ia pasti blaku sebanyak 12 kali... normal la kn... tp bulan ni agak spesel sket... aku da ttp kn azam br n aku akn control diri aku n aty aku tuk follow azam kali ni smpai b'jye....

arap2 aku xkn tumbang dgn dugaan kt tengah2 jln atau m'yerah kalah dgn cabaran2 yg bakal aku hadapi... ye sbg azam baru,mmg susah nk apply sepenuhnye dlm mse yg singkat.. kte perlukan perubahan sedikit demi sedkit tp kne b'kekalan.. sme gak dgn weight loss... 

ckp sal weight loss br t'ingt sal kisah haru tghari td... hu3... dugaan2 dtg b'timpa2... tp aku yakin Allah sentiasa ad bg aku as long as aku ingt Allah n aku b'ada d'lndsan yg btul.. mnusia mmg wat k'silapan tp kte kne b'azam tuk ulang n xkn wat lg.. tu yg aku cbe wat... he3.. wpun agak t'lmbt tp atleast aku msih t'sedar dr mereka2 yg msih blum2 sedar... sehingga nur islam d'tarik dr mereka pn mereka xtau...
nauzubillah... biar la aku sentiasa dinaungi nikmat Islam ni... amin... k,ni semngat coz template br ni m'narik lak... nk taip n tgk kesan nye... he3... 



"lemah lembut bukan lemah n m'galah bukan kalah"... as-salam....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 NaJibaH WorLd's and Powered by Blogger.