Pages

Daisypath Graduation tickers

Daisypath Graduation tickers

Thursday, April 28, 2011

9 days to go....

ehem2.... setelah 4 bln xblek (*kot) akhir nye mse tu blek jb da smpai.. mmg xsabor2 nk blek jb n arap sgt2 dpt ikut segala plan n dpt segala pe yg d'rancang... but as for nk ambik lesen mcm xdpt la... xtau lg...  the most important things is dpt blek dgn famili.... n i don't have to do thing alone,,,no matter its joy or sad... xmcm skrg kn.. survive.... 

ni sbnr nye menaip dgn sebelah tgn je,coz 3 jari tgn kiri da xleh gune wat smntara waktu.. luke 3 3 jari... subuh2 da bngkak... pastu aku lak dgn bek ati g rendam dlm clorox... bgs.... he3... as for final ad lg 3 paper maut yg menanti... sbnrnye ingt xnk online lg wat mse ni tp anti virus da m'raung2 n ad something wat xkne dgn laptop ni.. pas msuk kn external someone tu trus letak virus salinity... xnk mati2 walau da b'kali2 bunuh... tension... so kne update tuk nk bunuh dia... arap2 laptop ni xkne pape... 

lg 9 ari gak aku akn b'pisah dgn rumate2 aku... hmmm,mmg seronok gak la dgn diaorg walaupn xserapat mcm yg dl... tp byk yg aku belajar dr diaorg gak.. ntah la... tiap bnde dlm idup ni mmg xkn kekal kn... arini aku t'rse mcm mud emo nk kembali..arap xde yg t'kne emo aku ni... barang2 mcm da siap packing tp sbnrnye x gak.. kne repack smula... n another good news is aku xyah blek ganu blek coz kursus induksi tu cancel lak last minute... so leh keje 4 bulan.. tp xtau lg cmni... akk aku da xkej jusco jd transport susah sket,so aku leh keje pagi smpai petang je.. susah nk cri keje cmtu.. arap2 dpt la.. nk gak gaji 4 bln ni... next sem da la nk kne g lawatan... $$$ sangat d'perlukan... hu3... 

lg 1 8hb adalah ari ibu,,,tp aku blur nk blikn mak ape... mcm nk blikn something yg special n mahal dr ganu tp tau la skrg ni aku da xdpt nk kuar g bdr ikut suke ati...bkn mcm dl.... the sweet time... hu3,,, jd yg sure aku dgn akk aku ta plan nk wat suprise,pulak tu mother day ni ari ahad... ari mak cuti.. ingt aku nk masak n biar mak rehat je... tp xtau lg nk masak pe... as for adiah aku bli kt jb je la,coz 6hb aku mybe akn kuar dgn mastu,,, so shopping waktu tu je la... he3... k,selebihnye nnt aku cte.. jari da lenguh ni... he3... 
hope i'll be success in my life now,future n forever....

0 comments:

Post a Comment

 
Copyright (c) 2010 NaJibaH WorLd's and Powered by Blogger.